آخرین اخبار
کد مطلب: 80318
فروزان
اين گزارشگر را سر کوچه شان بازي نمي دهند، آن وقت در مورد من حرف مي زند
تاریخ انتشار : 1393/05/26
نمایش : 1853
دروازه بان استقلال گفت: «گزارشگر بازي با آگاهي و عمد مي‌خواست مرا از چشم هواداران بياندازد و ذهنيت مردم را نسبت به گلري من عوض کند.»
به گزارش سلام لردگان، با وجود اينکه محسن فروزان در سه بازي گذشته به دليل ضعف دفاعي استقلال چهار گل از حريفان دريافت کرده، اما به نظر مي‌رسد هواداران استقلال از عملکرد او راضي هستند.

دروازه‌بان استقلال در اين خصوص گفت: «قصد انجام مصاحبه نداشتم اما به دليل اينکه شنيدم گزارشگر بازي ما با سپاهان مغرضانه عليه من صحبت کرده، حرف مي‌زنم. بايد بگويم گزارشگر اين بازي را سر کوچه‌شان هم بازي‌ نمي‌دهند آن وقت در مورد گلري من کارشناسي مي‌کند. من تمام خروج‌هايم بنا به گفته کادر فني درست بود و نمي‌دانم چرا اين آقا به اين شکل گزارش کرد.»

 

وي افزود: «اميدوارم قصد و غرضي نداشته باشد. گزارشگر بايد حقيقت را بگويد به خصوص وقتي گزارشگر يک بازي پخش زنده است. او فکر کرده براي يک شبکه استاني گزارش مي‌کند که اينگونه عليه من گزارش کرده.»

 

فروزان در ادامه افزود: «اين گزارشگر با آگاهي و عمد مي‌خواست با صحبت‌هايش مرا از چشم هواداران بياندازد و ذهنيت مردم را نسبت به گلري من عوض کند چون دقيقا روي نقطه قوت من دست گذاشته بود. قصد تعريف از خودم ندارم اما آنچه که کارشناسان و مردم گفتند در ديدار با سپاهان در خروج ها عملکرد مثبتي داشته‌ام. خدا را شکر که هواداران استقلال داراي فهم فوتبالي بالايي هستند و خوشحالم از اينکه از عملکرد من راضي بودند.»

 

فروزان همچنين در خصوص عملکرد استقلال در بازي‌هاي آينده تاکيد کرد: «کاري به تعداد گل‌هاي خورده ندارم اما ما بازي با سپاهان را باختيم و اين بازي از نظر من به خاطرات پيوست. وقتي گل مي‌خوريم همه مقصريم و وقتي گل مي‌زنيم همه موثر. خدا را شکر که همه مي‌بينند که بازيکنان استقلال با تمام وجود زحمت مي‌کشيدند.»

 

وي در پايان گفت: «من اين روزها با دو برابر توانم براي استقلال کار مي‌کنم چرا که مسئوليتم سنگين است. با اينکه در ديدار برابر سپاهان سه گل خوردم اما توانستم فرصت‌هاي زيادي را هم از بازيکنان اين تيم بگيرم. هواداران با درک بالايشان و حمايتي که از من در اين مدت کردند باعث شدند که احساس کنم سال‌هاست در استقلال حضور دارم.»
منبع. جام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس